Klydderövar

I tisdags fick jag reda på att jag skulle få 770kr i föräldrapenning!
Tjohoo! 
Det som flutit på så bra med fk blev ett minne blott.
Ringde och fråga vad som hänt med resterande 11000 och fick veta att om man sjukanmäler sig så stoppas automatiskt föräldrapenningen.
Jaha.. Tur att man får reda på saker.
Men som tur var så pratade jag med en snäll tjej denna gången som fixade mina 11000 med ett knapptryck (!!!).

Fick sen igår veta att någon på HR-service påstått att man inte får jobba timmar när man e föräldraledig och min timanställning nu avslutas!?
Skitsnack så det stänker om det!
Så det e väl därför jag inte fått min lön för den helgen jag jobbade i början av september.
Blir knäpp.
Men min chef skulle fixa med det, så förhoppningsvis får jag lite "extrapengar" innan jul.

Imorgon e det dags för halkan.
Ska bli skoj å glida runt lite själv i bilen :).

Nu vakna lillan så får ta upp å leka lite med henne!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Det kommer att gå super bra ska du se !!
Kommer ihåg känslan om hur nervöst det var.
Men hade gärna gjort om de då de va super kul.

2013-11-28 @ 19:18:55
URL: http://Sanna-liv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0