Jag klarade det!

Idag tog jag det steget som jag länge velat göra!
När jag räkna ut min fettmassa så dog jag nästan av resultatet!
Så jag ringde vc direkt å boka tid hos min läkare för att prata om en eventuell gbp! Jag hoppas innerligt att hon skickar vidare en remiss och att den sen blir godkänd! 
Jag måste gå ner minst 40kg och det kommer jag aldrig klara på egen hand!
På denna övervikten har jag diabetes som e en väldigt dålig kombination!

Hade så gärna velat kliva upp på morgonen å må bra! 
Orka leka med barnen mer, ha kläder i normala storlekar och framför allt leva tills jag blir gammal!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Nyfiken :) hur räknar man ut sin fettmassa?
Kram

Svar: http://www.petereklof.se/healthtester/kroppsfett.php

Här kan du räkna ut det!
Jessica

2013-11-19 @ 13:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0