Fredag

Igår körde jag ju stadskörning!
Tyckte att det gick bra, blev inte kompis med alla bussar som tar 1 1/2 körbana när de svänger.
Men det gick.
Fast jag bara kört ett par gånger så har jag inte många moment kvar, har ju lite erfarenhet sen jag körde för 9 år sen.
Det e stor skillnad på utbildningen nu och för 9 år sen.
Då körde man landsväg tillsammans i flera bilar och mörkerkörningwn för sig!
Dock har jag (O)turen att alltid köra i mörker eftersom micke jobbar till halv fyra och alla mina tider e 16.45!
Mitt i rusningen med ;)!
Kommer tycker det e skit enkelt att köra på dagen sen :P.

Idag e det äntligen fredag!
Fast jag har inget inplanerat i helgen.
Micke och Linnea ska ut med båt å fiska på söndag, så de har något att se fram emot!
Tror vi ska ta å hämta vårt nya köksbord iaf.

Nä nu sover den lilla huliganen så jag ska äta frukost!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0