Fredag igen

Veckorna rullar på å försvinner i intet.
Nästa söndag blir Lovisa 10 månader och då börjar julen också.
Om 2 månader blir Linnea 4 år.
Om 2 1/2 månad börjar Lovisa på dagis å jag börjar jobba efter att varit sjukskriven och mammaledig i 1 1/2 år.
Tiden har sprungit iväg å jag kan inte fatta att jag snart har en fyraåring här hemma.
Känns som om det var igår hon föddes å låg där i den lilla baljan på neonatalavdelningen med alla slangar å sladdar.
Min yttepyttebebis.
Å nu blir hon fyra. 
För att inte tala om Lovisa!
Hennes bebistid har gått med raketfart!
Visst e det roligare nu när hon e rörligare och kryper runt, mindre roligt e det att hon klättrar på allt och stoppar allt i munnen.
Hon tog 2 steg i onsdags så det släpper väl snart å så springer hon omkring här.

Idag kom julgardinerna upp i köket.
Har fullt upp nästa helg så tror inte att jag kommer hinna pynta.
Igår sydde jag klart linneas julklappskalender.
Symaskinen kluddade bara några ggr under färden men inget hände med tyget, tack å lov.
Tror att jag spolat tråden för löst å ojämnt och det e därför den fastnar hela tiden.

Nu ska jag återgå till mitt fredagsnöje och städa klart så man slipper det i helgen!




Dessa önskar jag mig i julklapp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0