Snart skallig

MY LORD vad Linnea testat oss idag!
Jag e fortfarande trött sen torsdagsnatten och en trotsig Linnea på det puuuh säger jag bara!
Från hon öppna sina ögon imorse har hon hållit på och gör fortfarande!
Hon e så otacksam och sur hela tiden!
Blääääää för treårstrotset!

Vi har iaf varit på Eslövs marknad!
Väldigt liten marknad å vi va trötta på det efter en timme!
Men vi fick iaf träffat Anna å Lionel och Kerstin å hennes barn!
Efteråt körde vi till Burlövs center å köpte morsdagspresent till min mamma :)!
Nu e lillebrorsan här och ska sova här inatt, micke å han ska till Harasjömåla imorgon å fiska...jeeej!
Och jag har fet ångest för att va ensam med trotslisa och fislisa, eftersom Linnea e som hon e! Men jag får väl komma på något att göra!

Igår köpte vi nya möbler till v-rummet!
Nytt bord, "tv-bänk" och matta!
Vi hade ingen matta innan för micke tyckte det va onödigt jobb å behöva dammsuga den.. Å möblerna blev likadana som vi hade innan fast vita :P.

Nu ska jag kolla på The blind side och förhoppningsvis somna tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0