Sista ensamma veckan

På måndag börjar Micke äntligen jobba dag så vi får ha honom hemma om kvällarna!
Det har varit så tråkigt att va själv när barnen sovit!
Sitter å glor på tv eller städar!
Pratar med mamma en stund varje kväll och det har verkligen varit höjdpunkten på kvällen!

Idag har jag varit på
Vårdcentralen på astma/kolmottagningen!
Gjort en uppföljning för min astma men får inte svar förrän nästa vecka då jag ska träffa läkaren!
Men hon jag träffa idag sa att jag måste sluta röka om jag inte vill ha kol om 40 år!
Och det vill jag ju inte, vill inte kvävas sakta till döds!
Så vi boka in ett möte i juli då jag ska ha slutat röka!
Så bara till att plocka fram min el-cigg å blossa på den istället!

Imorgon ska jag till diabetessköterskan och få en ny bs-mätare och så ska jag be läkaren att skriva på pappret som ska skickas till trafikverket så jag kan ta mitt körkort!
Massa intyg å skit man ska ha för att man tvunget skulle gå å bli med diabetes... Suck!
Hoppas ingen av barnen får det bara, det skulle va en mardröm :(!

Vi ska snart köra å köpa en bilstol till Linnea!
Vi har den som vi har nu framåtvänd, men jag tycker inte hon sitter bra ändå så vi får köpa en bältesstol istället!
Hon e inte 4 år, vilket de rekommenderar att de ska va när man vänder på stolen, men det va för trångt för hennes ben så vi vände den!
Hon väger ändå över 18kg så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0