Klagande

Just nu e det mesta skit!
Gick å la mig 21.30 igår å somnade inte förrän 01.
Hostade nästan upp lungorna!
Å varje gång jag höll på att somna började jag hosta eller så va det ngt av barnen som hosta eller gnällde efter nappen!
Så idag har jag sprängande huvudvärk å e astrött!
Men iväg till Nova kom vi å jag fick köpt klänningen!
Även en kofta till Lovisa och 2 nagellack till mig å Linnea!
Hon älskar att få målat sina naglar och jag tycker det e fint när barn har målade naglar!

Nu vakna Lovisa i vagnen å e säkert hungrig!
Hon håller sina 3-4 timmar på dagen å på natten sover hon utan att vakna!
I helgen som va sov hon mellan 20 och 08 utan att vakna eller äta!
Min duktiga flicka!
E väldigt glad att båda barnen inte ätit på natten efter 2 månaders ålder :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0