Helgen

Hade jättetrevligt på svärmors 60årsfest!
Jag fick dansa lite kasedans precis vad jag såg fram emot!
Svärmor blev jätteglad för "paddan" hon fick av oss och Mickes syskon!
Hon behöver moderniseras :)!
Hon kom hit igårkväll på ostbricka och så visa vi henne hur paddan fungerar!
Så jag blev sugen på en sån jag med, å snart har jag en sån i mina händer!
Har alltid tyckt att det räcker med
Mobilen (iPhone 5) för jag kan göra allt med den!
Men paddan e ju större och så sparar jag på mitt batteri :)!

Idag e det fotboll igen!
Mamma kommer vid fyra så ska vi käka lite innan!
Men va vi ska göra fram till kl 16 e en bra fråga!
Jag vill till Emporia, men vill inte föreslå det för micke, det vill han säkert inte, speciellt när parkeringen e så jävla dyr!
Vi får se!

Igår ställde jag mig på vågen!
Jag har alltså gått ner 5 kilo på 2 1/2 vecka!!!
Trodde jag aldrig! Har latat mig och ätit lite skräp den senaste veckan, men inte vräkt i mig chips å sånt, utan blivit lite bröd och nötter!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Parkerar ni nere vid Ica och Willys på Emporia och handlar något inne på Ica och visar er biljett i kassan så får ni gratis parkering i 2 timmar. :)

2013-05-12 @ 12:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0