Fyra år!

Idag för fyra år sedan plussade jag och jag skulle bli mamma för första gången! Tänk stt det gått 4 hela år redan!
Minns dagen så väl men det tar jag inte igen!

Imorse efter fsk-lämningen gick vi en timmes promenad!
Det va säkert 20 grader redan då!
På vägen hämtade vi ut foton som vi beställt!
När vi kom hem käka vi frukost och satte sen några foton i en ram som stått i garderoben hur länge som helst!
Efter det stekte jag på balkongen i va 2 timmar innan det va dax för Linnea stt komma hem från fsk!
Vi käka ribs och pastasallad på balkongen och efter det hade jag och Linnea picknick med melon å hallon!
Mysigt!

Nu sitter jag på toalocket och Linnea badar, i hallen ligger Lovisa å sover i vagnen!

Har bjudit hit mina föräldrar på kaffe, men inte fått svar än!
Om de inte kommer så ska jag gosa ner mig i soffan efter Linnea lagt sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0