Folksam

Igår fick jag brev från Folksam!
Trodde det va beslutet om ersättningen med det va en enkät som jag skulle fylla i om hur bra eller dålig jag tyckte servicen var när jag tog kontakt angående min sjukdom!
Tja, det va inte lätt stt fylla i den när jag inte fått beskedet än!
Men idag trilla beskedet ner O brevinkastet!
Får en del pengar redan imorgon såg jag på kontot!
Blev lite besviken på summan då det ska räcka hela livet, diabetesen går ju inte över direkt, MEN det e pengar som jag likabra kunde missat om jag inte gått in å kollat upp vad min försäkring innehöll!
Så nu ska jag sätta mig bakom ratten å skaffa ett körkort så jag slipper ta bussen överallt!
Kommer ha pengar kvar å av de blir det semester i sommar och en tripp till Ullared!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0