Dränk mig och den jääävla symaskinen

I lördes smällde det till och jag blev förkyld!
Fan att jag aldrig kommer förbi linneas sjukdomar som hon drar hem :(
Idag svettas jag som en tok å fryser emellanåt! Dock e jag piggare idag än igår!
Vi va lite Linneafria på dagen så vi körde till center syd en sväng, men när vi körde hem somna jag till i bilen å sov 2 timmar när vi kom hem!
Väcktes av Linnea som berättade stt det va mat och att vi skulle äta pizza!
Micke hade köpt en kebab till mig, så jag åt innehållet å va lite nyttig iaf!

Köpte nya gardiner för en vecka sen som va väldigt långa men jag hängde upp de ändå, så idag bestämde jag mig för att sy upp de!
Det tog en jävla timme för att få rätt på maskinen!
Jag ville slänga ut skiten och spotta på den!
Förbannade #%^##%%!
Men så kom micke till undsättning å fick rätt på den, så till slut blev gardinerna färdiga!
Nu vågar jag inte ta ut tråden från den ifall jag får för mig stt dra fram den igen..

Vid tre kommer en tjej som ska köpa vår åkbräda till baby joggern!
Vi har ingen nytta för den längre, då den inte går att använda på Brion och så använder Linnea den så sällan!

Ska snart gå å hämta min lilla kyckling på fsk å sen handla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0