Balkong, vaccinering & förkylning

Äntligen e balkongen i sin ordning!
Vi rev upp den gamla trallen och satte nytt, kasta allt skit där fanns!
Nu e den ren å fin precis som jag :].

Linnea va jätteförkyld när hon vakna så hon fick bli hemma från dagis idag!
Hon har redan gått mig på nerverna å jag vill bara sälja henne emellanåt!
Det e verkligen skönt att hon får va på dagis mellan 9-14 varje dag, annars hade jag varit hårlös å väggarna fulla av rivmärken!
Men som tur e så har hon några snälla minuter om dagen...!

Lovisa har vaccinerats idag!
Micke fick gå till Bvc med henne för jag slipper gärna va med när de plågar min bebis!
Jag va hemma med Linnea!
Men allt hade gått bra, lillfisen väger 5500g å e 59 lång :)!
Good bye alla 56 kläder :(


Kommentarer
Postat av: Jonna

Inte alls trevligt med vaccinationerna. Emilia fick sina i tisdags :( går ni på BVC i Lund? Kram

2013-05-02 @ 14:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0