Zzz

Halv sex vaknade Linnea!
Lagom kul!
Nu ligger vi skavföttes i soffan å tittar på Barnkanalen!
Har precis gett Lovisa mat (hon har sovit hela natten :)) och lagt henne i sin säng igen!
Det e såå skönt att hon sover i sin egen säng, precis som Linnea!
Kan räkna på en halv hand hur många ggr Linnea sov i vår säng som bebis!
Igår va jag jöttetrött å Lovisa höll på å spotta ut nappen hela tiden å gnällde sen för det, så hon fick somna i min säng, men micke flytta över henne i sin egen när han kom hem!
Vill inte att mina barn ska sova i vår säng, sålänge de inte e sjuka eller vaknar rädda på natten, då får de gärna sova hos oss, men bara för att det e mysigt, nej tack!
Vi kan mysa på dagen och morgonen istället! Vill inte behöva kämpa med att få de att sova i sin egen säng!

Igår trotsade vi linneas förkylning å körde till Ikea!
Köpte nya kuddar till soffan, nya glas å kaffemuggar, en tavelhylla till våra bokstäver och en plastblomma å kruka till v-rummet!

Åh vad min mage kurrar å har sig! Får väl äta innan micke gått upp!
Idag ska han få sova, jag har varit trött de senaste dagarna så han har, trots att han slutar jobba 00.30-01.00!
Han e världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0