Söndag

Det e inte gött att bli väckt 6.15, men e det sol ute så blir man genast lite positiv!
Linnéa e förkyld och Lovisa låter lite rosslig emellanåt!
Men det blir nog en promenix i Lilla Harrie idag!
Måste passa på!

Igår va vi i malmö hos en gammal men ny vän (!), jag å flickorna!
Hennes 2 yngsta barn e i mina barns ålder så det kan ju inte bli bättre :)!
Linnea va som ett plåster på mig när vi kom dit! Har aldrig sett henne såå blyg! Men det släppte och snart va hon uppe å for och hade jättekul!
Vi tackar Milo & barnen för en trevlig å rolig eftermiddag!

På vägen hem köpte vi lite godis och när vi kom hem börja jag med maten som blev marinerade kotletter, pommes, fetaostsallad och bearnäsås!
Resten va kvällen slappa vi på soffan där vi vakna 01.30 :P!


Kommentarer
Postat av: Milo

Ja det var supermysigtv:-) . Måste ses snart igen !! :)

2013-03-27 @ 09:43:14
Postat av: Milo

Ja det var supermysigtv:-) . Måste ses snart igen !! :)

2013-03-27 @ 09:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0