Promenad

Vakna till klarblå himmel och ingen blåst!
Såg hur härligt ut som helst!
Efter frukost städa jag undan lite och kasta in tvätt i maskinen!
Vid 12 tog vi på oss å hick ut!
Vi gick först bort till Fäladen och boka tid för Klippning av Linnea, sen gick vi in på Ica å handla lite, promenera bort till biblioteket å hämta biljett till Sagolördan på lördag, sen gick vi till Bondgården och sen tillbaks till frissan!
Linnea va verkligen duktig å satt blickstilla hela tiden!
Både jag å micke trodde att hon skulle vägra, så vi blev verkligen chockade!
Det va bara topparna som klipptes så de blev jämnlångt med luggen!
Sen gick vi hem!
Nu har vi ätit middag och glass och jag e så uttråkad men fryser av tanken att gå ut igen!
Får se vad jag bestämmer mig för!

Skulle ner i stan igår för att köpa de andra böckerna av femtio nyanser, men kom för helvete inte in i affären med vagnen!
Så jag tröstshoppade lite ist!
2 klänningar, 3 tunna strumpbyxor och en Barca-joggningdress till Linnea, 2 strumpbyxor till Lovisa, 1 bh och jamasbyxor till mig! Önskar jag kunde köpa lite kläder till mig själv!
Längtar efter stt få plats i ett par jeans!
Eller iaf ett par vanliga byxor och slippa gå runt med gravidbyxor!
Fan vad jag hatar å va fet!
Har 8 kilo kvar av vikten sen innan jag blev gravid å sen massa kilo till som måste bort! Vet inte hur jag ska klara det!
Jag e världens lataste och mest småätande personen som existerar!
Känner mig riktigt nere ibland å vill bara gömma mig i garderoben så jag slipper visa mig för folk...

Fan



Kommentarer
Postat av: Sanna

Gumman beställ böckerna på nätet istället. Mycket billigare och du får böckerna snabbt o enkelt hem i brevlådan. www.bokus.se eller www.cdon.se

Spar du massa pengar med då du kan lägga pengarna på annat. kramar

2013-03-12 @ 19:18:06
URL: http://Sweetsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0