Påsk!

Då va påsken här å snart e den över igen!
Tiden går för fort!
Jag har redan varit hemma i 6 månader (4 som sjukskriven)!
Micke frågade mig här om dagen om jag inte ville gå in å jobba lite extra på helgerna!
Men nä! Det e skönt att va "ledig" och sen trivs jag inte längre på jobbet!
Tycker om mina arbetskamrater och mina arbetsuppgifter men sättet de vill vi ska arbeta på suger anus!
Så jag får se om jag återvänder dit, om jag ska plugga eller börja jobba på boende eller nåt! Jag får se!

Igår va vi hos Mickes pappa å åt middag!
Idag ska vi till mina föräldrar å fira påsk!
Imorgon kommer svärmor å spelar Bingo Lotto med oss :)!
Å sist men inte minst,
På måndag e det äntligen dax för Allsvenskan!!! MAAAALMÖ FF!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0