Om 12 timmar..

Om 12 timmar e op'n slut och jag sitter med min älskling som ska vakna!
Jag e så nervös!

Hon snörvlade lite nu innan sängdax men hoppas att det va för att vi var ute en stund innan när Emma å Ebba var här!
Hon får inte opereras om hon e förkyld, å jag vill bara få det överstökat å inte skjuta fram det igen!
Hon skulle ju eg opereras den 18 februari men vi tyckte inte det va så bra eftersom Lovisa "nyss" kommit å så!

Nu ska jag strax hoppa i säng!
Vi ska va i Ystad kl 8, så vi måste köra hemifrån halv sju! Ska ju först tillMalmö å lämna Lovisa hos mina föräldrar sen tar det ca 1 timme till Ystad!
Kvart över nio rullas hon in på op!
Usch!


Kommentarer
Postat av: Sanna Sanna

Det kommer säkert att gå super bra gumman.
Håller mina tummar och tår. Får uppdatera efteråt hur det gick. Varma styrke kramar

2013-03-06 @ 09:41:35
URL: http://Sweetsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0