Lördag

I förmiddags gick jag å Linnea till biblioteket å tittade på teater och påskpyssla!
Det va kul att bara få va med henne å görs ngt roligt!
Efteråt gick vi å köpte påskris å fjädrar!
Å så lördagsgodis såklart!

Nu e vi hemma i värmen å vi försöker komma på vad vi ska göra resten av dagen!
Hade det inte varit så himla långt till Ikea så hade vi kört dit.. Vi får se vad vi hittar på!

Igår kom mina 2 böcker, fortsättningarna på Femtio nyanser!
Kasta mig i boken å läste 150 sidor när barnen sov!

Både Lovisa å jag har blivit förkylda!
Eller Lovisa e väl bara lite halvt snuvig! Det rinner inte men man hör att det e ngt som fladdrar (eww) i näsan när hon andas å hon nyser mkt!
Jag har bara gått å väntat på min förkylning! Har aldrig sluppit en sjukdom när Linnea haft den!
Måste bero på min diabetes!
Jag va nästan aldrig sjuk innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0