Fredag

Äntligen fredag å jag får ha mannen hemma några dagar!
Hans jobb ska på after work idag å jag insisterade på att han skulle gå!
Han har nog bara varit ute en eller två ggr nu under min graviditet och han förtjänar att roa sig lite!
Jag e så van att sitta själv hemma om kvällarna så det för inte mig något!

Jag har redan gett Lovisa en ful vana!
Hon ligger i gnäller å gnyr i sin säng om kvällarna när jag ska sova så har börjat med att ha henne i min säng tills micke kommer hem då han ger henne mat å lägger henne sen i sin egen säng där hon sover till morgonmålet då hon gör samma sak igen å hon får komma över i min säng!
Fan..jag som inte skulle göra det!
Jaja!

Ska göra frukost till Linnea sen ska hon på fsk å vi ska till Nova så jag kan byta ett par tights till Lilli och lämna tillbaks en bh!

Hej svej!

Ni som inte följer mig på Instagram och vill göra det så heter jag" strandhh " där!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en mysig helg :)

2013-03-15 @ 11:23:33
URL: http://Sweetsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0