Femtio nyanser..

Igår läste jag ut andra boken av femtio nyanser!
Trodde inte jag skulle orka läsa första boken, de e ändå på över 500 sidor och jag har inte så stort tålamod med böcker som inte e spännande på sidan 3!
Men med femtio nyanser kan jag bara inte släppa!
Å nu har jag bara sista boken kvar!
Vill inte börja läsa för jag vill inte att den tar slut!

Drömmer till och med om boken!
Ska inte avslöja för mkt för er som inte löst den, men man ska inte va finkänslig när man läser de! De e rätt erotiska Och väldigt detaljerade!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Har läst ut alla böckerna nu.
Lätt dom bästa böckerna jag läst.
Tooog lång tid på mig, för nu saknar jag MR GREY :(
Läs lååångsamt sista boken . Kram

2013-03-20 @ 21:09:30
URL: http://Sweetsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0