Shoppat - Fikat - Regnat

Har nu beställt nya hjul till vagnen = 1000kr fattigare!
Och som vanligt kunde jag inte låta kortet ligga i plånboken, utan det blev en del till!
En pyjamas från Lasse Åberg till Lovisa, en röd- och vitrandig sparkdräkt med en vit body, ett par "baggy-"byxor med trollsländor också till Lovisa, två Linnen till Linnea, sjörövargubbar och Rosa Lindagojan från Pippi, salladsbestick och bordsunderlägg!
Allt slutade på ca 700kr!
Tur man får fp imorgon ;)!

Vi tog en fika på Mormors!
Det va så mysigt att umgås med mina flickor utan måsten (förutom mat) och bara titta i affärer som kunde tillfredsställa Linnea med!

Det enda negativa var att det regnade konstant!
Meen, uttrycket som jag hatar mest, "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder", vi var fullt utrustade och undkom med torra kläder under :)!


Kommentarer
Postat av: Milo

Tacka vet jag att det kostar att byta däcken , 1200 fick vi betala för våra :/ men sen hade dessa däcken vi hade innan hållt felfritt sen 2008 och är inne på 3 barnet som den används till , emmaljunga äger haha ! Jättefina kläder , älskar Lasse Åberg kläderna , en några bodys till Leon i det märket :-) .

2013-06-28 @ 17:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0