Min dröm

På dagarna när Lovisa sover, Linnea e på fsk och micke jobbar, så drömmer jag!
Drömmen om att få barn slog in!
Drömmen att ha en man att älska slog in!
Men alla dessa smådrömmar som bara finns i huvudet, kommer de slå in?
Jag drömmer om att gifta mig i vår egna trädgård, som fyller tomten runt vår vita villa, med blommande rosa rosor och stora gröna träd..
På garageuppfarten står min ljusblåmetallic Peugeot 206cc!
Framför mig under blomsterbågen står Micke och tittar kärleksfullt med lite tårar i ögonen å säger "Ja!"
Bakom mig står min brudtärna i babyrosa långklänning å med en blomsterkrans i håret.

Detta skulle vara en av de bästa dagarna i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0