Midsommarhelgen

Midsommarafton firade vi hos mina föräldrar med mina bröder, deras respektive och barn!
En mycket trevlig å mysig kväll!
Vi va hemma närmre 00.30 och Linnea höll sig vaken ända tills vi kom ut på motorvägen, men då slockna Hon i en blinkning!
Hon sov sen till 9.30!!
Lovisa vakna 8.45 å det va riktigt skönt med sovmorgon!

Igår besökte vi Limhamns marknad som vi gjort de senaste 3 åren!
På kvällen åt vi tacos och mös!

Imorse hade vi svårt att komma på vad vi skulle aktivera våra rastlösa kroppar med, men till sist bestämde vi oss för att åka å bada på Burlövsbadet!
Sagt å gjort!
Linnea e en riktig liten fisk i vattnet och e inte alls rädd som jag trodde hon skulle vara, nejdå!
Hon simma runt å hade jättekul!
Lovisa tog sitt första dopp i en allmän pool å älskade det hon med!
Vi var där i 3 timmar, sen gick vi in på Burlövs center för stt fördriva tiden, men vi ringde mina föräldrar som tog barnen nån timme medans vi va å åt på restaurang och fick lite ensamtid tillsammans!! Guldvärt om det så bara e för 2 timmar så hann man samla tålamod och energi!


Idag har vi bokat vår shoppingkryssning!
Vi åker från Trelleborg till Travemünde där vi ska shoppa hela dagen för stt sen på kvällen gå på färgan å åka hem igen!
Ska bli så mysigt och åka bara jag å micke!


Kommentarer
Postat av: Linda

Man ska ta till vara ALL egen tid som man kan få!! Som du skrev, det är guld värt=)
Du har verkligen jätte fina flickor.

Kram

2013-06-24 @ 22:15:47
URL: http://NataliesMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0