Visningar

Igår kollade vi på en trea ute på Ön!
Tja.. Hade inte varit fel att bo där!
Men det e ändå långt till mitt jobb och kommer ta längre tid att ta sig dit och jag vill inte ligga å köra varje dag, det e ju billigare med bussen!
Och så var det inflyttning den 1a september å tills dess hinner vi inte sälja lägenheten!

Idag tittade vi på en 3a på Riseberga! Den va också fin, men inflyttning 1a oktober!
Frågade om de inte hade några 4or som precis blivit uppsagda å då öppnade han dörren bredvid och tadaa, där var den, en perfekt lägenhet för oss med en liten uteplats!
Meeen det va inflyttning 1 augusti!
Så det blev kattskit av det!
Nu ska vi ringa banken och be om lånelöfte så vi kan köpa ett hus direkt så vi slipper tänka på att flytta tills vi ska in på himmet om sådär 30 år för micke å 45 för mig ;)!

Nästa vecka kommer vår lägenhet ut på Hemnet bl.a. Å den 4e ska vi ha visning!
Snälla nån, låt oss få sålt den!!

Efter visningen idag, åt vi frukost hemma hos min lillebror!
Sen körde vi till Emporia där vi va i 5 timmar!
Oj vad ont jag hade i fötterna när vi satte oss i bilen.

Nu ligger jag på sofflocket och småglor på Polisskolan!
Micke e å fiskar med min bror och flickorna sover!
Det e så satans skönt att bara va, att inte använda stämbanden på flera timmar och bara.... andas och blinka!!

Lovisa har nu två tänder där nere!
Hon ställer sig i krypställning och gungar!
Vi har lagt undan gymmet då hon inte stannar kvar i det, även sittern e bortplockad för hon sätter sig upp å kan riskera att tippa fram!
Gåstolen går varm å hon e jätteduktig på att gå i den!
Så nu drar hon i mina gardiner, kör fram till bordet och rispar kanterna med tänderna och e överallt hela tiden!

Vi har bytat ut 1 helt mål om dagen till riktig mat istället för ersättning!
Ibland får hon både frukost (gröt) och middag (puré) på en dag, så det hår framåt, och jag hoppas att hon gått upp lite extra till nästa Bvc-besök!

Nä om man skulle ta ett knäckebröd nu å släcka denna förbannade kvällshunger med!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0