Semester!

Om 5 timmar börjar Mickes semester!
Om 3 börjar Linnéas!
Guud va skönt det ska bli!!

Så glada pedagogerna blev på fsk när jag sa att jag ville ha Linnea hemma en vecka extra :P.
En jobbig unge mindre för de :P.

Vi har inget planerat för semestern, förutom vår lilla tripp till Travemünde i augusti!
Kommer bli en del spontana utflykter!
Vill gärna till Astrid Lindgrens värld! Vet att Linnea hade älskat det! Hon älskar alla filmerna!
En dag ska vi åka över till Danmark med ett par vänner, det blir väl Tosselilla igen och massa annat!
Nästa år blir det nog utlandssemester!
Det har vi inte haft råd med detta året, det kostar ju en del med tanke på att vi vill ha All inclusive så det alltid finns tillgång till mat och dricka!

Har inte kommit igång med körkortet än!
Va tvungen att göra en ögonscreening med för att bevisa att jag inte e blind!
Jävla klydd alltså!
Men ska dit på måndag så det skickas in, sen jävlar!

Imorgon ska jag på fest!
Det va minsann inte igår jag va ute och festade med kompisar!
Men nu jävlar ska jag på 30årsfest och micke ska va hemma med barnen!

På söndag planerar jag en rejäl sovmorgon hos mina föräldrar och förhoppningsvis hinner jag med lite stek å bad hos de innan jag blir hämtad :)!


Nä nu vaknar väl Lovisa snart så vi kan åka till systemet å handla lite gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0