Ögonbottenscreening

Glömde berätta att jag ju var å gjorde en ögonbottenfotografering!
Och eftersom jag skulle ha intyg till transportstyrelsen så fick jag göra ett syntest med!
Ja.. Kan ju säga att det inte gick så bra!
Men jag va godkänd för körkort iaf!
Hon var tvungen att sätta på ett glasöga för att jag skulle så vad fan det stod på skärmen!
Fan! Jag får nog ta å skaffa mig ett par brills ändå!

Såg att glasögonmagasinet hade erbjudande på gratis synundersökning så får väl masa mig dit!

Fick iaf dropparna som förstorar pupillerna och ja, de blev stora och jag skämdes som en tok när vi sen va på Center syd!



Godnatt!

Uppe: innan droppar
Nere. Efter


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack för tipset om dynan :)

2013-07-17 @ 08:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0