Jul. 29, 2013

Idag har hela dagen ägnats åt Linnéa!
Bara vi två!
Vi tog tåget in till Malmö å gick bort till Malmöhus slott!
Vi börja med en liten fika innan vi gick in på Museet!
Linnéa tyckte det va spännande med alla uppstoppade djur (efter att hon blivit livrädd för mörkret och mullret från "jordbävningen")! Det blev några rundor!
Jag fastna vid leksaksutställningens Dockhus!
Det äldsta va från 1800-talet och det va minsann inga vita tallrikar å möbler där inte, pampiga möbler med guldkanter! Åh vad jag ville pilla på det :P.

Efter museet gick vi mot Lilla Torg å besökte Buttericks (stava?)!
Hade Linnea fått bestämma så hade vi varit där tills de stängde, men som tur var så bestämmer ju jag så vi gick till Zara där jag shoppade:
1 par Jeans, en tjocktröja, en keps och söta ballerinaskor till Linnea!
Vi gick sen till Gustav där Linnea köpte en glass och jag en kall latte!
Vi gick en runda på Hansa innan vi tog bussen hem å va hemma vid 17!
Hon e så jäkla go å snäll när man e själv med henne!

Imorgon ska hon till Busfabriken med micke, Johan och Anton!
Och jag ska nog städa eller nåt!

Vi har fått bilderna som mäklarfotografen tog och ni kan få se en av de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0