Helgen som varit

Tänk vad sol kan göra med en!
Även om jag börjat få ett väldigt häftigt morgonhumör så e jag iaf lite gladare när solen skiner!

I lördags var jag och Lovisa hos mina föräldrar hela dagen!
Linnea va med sin farmor ett par timmar å sen kon hon också dit!
Micke va och fiska!
Det va riktigt skönt att slippa säga till Linnea att "ta det lugnt, spring inte, ta försiktigt" osv!
Men när hon kom till mina föräldrar så hade Anton också kommit å de hittade på bus direkt!
De måla min pappas "antika" moppe med lacknafta, kastade tvättklämmor överallt och sprang på poolvärmaren!
Om de skulle gått på samma fsk så hade ingen velat jobba där!!

Igår va vi en sväng i Habo Ljung!
Efter 20 minuter blåste parasollen sönder en stund senare hällde Linnea ut saften från en calippo över mig och sig själv! Så vi blev inte långvariga där!

Vi körde hem och bada, jag Lovisa och Linnea!
Sen tog vi det bara lugnt resten av dagen och kollade på fotboll!

Längtar så tills på fredag bär micke kommer hen från jobb!
Det betyder 4 veckors semester, 5 för Linnea!
Men på onsdag ska vi på begravning!
Den tredje begravningen inom loppet av 10 månader!
Det va Mickes farmor som somna in för någon vecka sen!
Hela förloppet gick väldigt fort och vi kan fortfarande inte tro att hon inte finns mer!
Samma gäller min farmor som dog i december!
Usch!
Vill inte veta vems tur det e nästa gång! Kanske min?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0