Frissan

Var hos frissan och satt där i 4 1/2 timme!
Det tog sin tid, men jag e helnöjd!
Lovisa böka i vagnen i början men somna sen efter en av frisörerna gunga henne i vagnen!
Men nästa gång ska jag gå dit själv å få lite egentid!
Synd att det inte e förrän i september...


Ibland blir jag så deprimerad av Mickes tänk!
Han hatar semester för att man ska planera in saker...
Då drar jag slutsatsen att han inte tycker om att göra saker med sin familj..
Här har jag gått hemma, snart ett år, å längtat till att få vara ledig tillsammans med Micke å barnen. Så kräker han av sig en så dålig kommentar!
Suck!
Funderar på att ta Barnen å åka bort en vecka, så han kan sitta hemma å uggla, för det verkar vara det han vill göra på sin semester?!

Idag har jag varit ett knapptryck från att sälja Linnea på blocket!
Maj gaaaad va jobbig hon varit idag!
Hon har inte varit glad eller snäll EN ENDA GÅNG!
Fan fan fan.. Hoppas verkligen Lovisa hoppar över 3årstrotsen!!!
Å jag kommer ju inte skaffa ett barn till när Lovisa e runt 3!
Nej fy 17, skjut mig istället!

Men det e tur man kan njuta av de roliga å lugna stunderna (när barnen sover)!

Tänk att kunna dricka sitt kaffe i fred, ta en cigg på balkongen utan att behöva trycka näsan på fönstret för att hålls koll på Linnea, att få gå på toa utan att någon (Läs Linnea) drar i dörren!
Jag älskar kvällarna.....




....och mina barn...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0