Blöjfri + Tand

Imorse gick Linnea in på pottan direkt när hon vakna å kissade!
Sen hade hon ingen blöja på sig förrän vi åkte hemifrån vid 13!
Man fick passa på henne hela tiden å säga till henne att gå å kissa!
Inte en enda olycka :)!
Hoppas verkligen hon e blöjfri tills hon ska tillbaks till fsk om 5 veckor!

Vi har varit hos min morbror vars sambo fyllt år, där vi åt middag!
Jag ock min mormor satt å pratade om tänder å jag sa att jag trodde jag sett en vit svullnad i tandköttet där uppe och när jag skulle visa henne så va där inget MEN när vi kollade där nere så såg vi en tand som spruckit igenom :D.
Vänster framtand e påväg upp!!
Min lilla bebis har redan fått en tand <3!
Linnea fick sin första 6 dagar efter halvårsdagen och det va vänster hörntand där uppe!
Hon fick hörntänderna först å såg it som en vampyr!
Åh herregud! Det gjorde verkligen min dag!!
Och inte ett skit har man märkt på henne. Ingen feber, dålig mage eller något!
Ska försöka ta en bild, men som ni vet så e det svårt att få bebisar att gapa på beställning ;)!

Imorgon (om det e fint väder) ska vi ut i skogen å promenera å grilla!
Om det inte e fint väder så ska Micke å Linnea till Busfabriken och jag å Lovisa ska va hemma å städa! Ska skura allt från golv till tak!
Vi kommer i veckan att kontakta mäklare och sälja lägenheten så fort som möjligt (september-oktober)!
Vi ska på 4 visningar ute på Ön och väntar på att få en visning på Riseberga!
Guud va skönt det hade varit att äntligen fått flytta tillbaks till Malmö!

Nä man får väl gå å lägga sig så man får några timmars sömn! Lovisa lär
Väl vakna 7 som vanligt!
Dock sover hon mellan 20-21 till 7 men tänk om hon sovit liiite längre..!

Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0