Zzzzz

Fy fanken vad trött jag e idag!
Värre än början av graviditeten å alla andra ggr jag skrivit att jag varit trött!
Ögonen svider å vill stänga sig hela tiden!
Men jag trotsade tröttheten å busa på med Linnea!
Vi har krupit (!) runt, haft ballongkrig, läst böcker och myst!
Nu ligger hon å hostar i sängen!
Önskar jag kunde ta hostan från henne!
Stackarn!
Hon får inhalera nu igen!
Men hon e duktig å gör det utan bråk, tjat å sura miner!

Vid 13-tiden tid jag 4 matskedar med lingonsylt för att prova ännu en huskur!
Å med handen på hjärtat kan jag säga att jag fått fler å kraftigare sammandragningar å starkare mensvärk!
MEN jag antar att det bara e inbillning och höga förhoppningar å tänker därför inte göra en stor sak av det!
Hon kommer när hon kommer....

Nu ska jag bre mig en macka å lägga mig å kolla tv innan jag somnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0