Vecka 37 (36+0)

Tänker på förlossningen nästan hela tiden nu! Det e så nära nu!
E så spänd på när och hur det kommer börja denna gången!
Får jag uppleva en naturlig förlossning och åka hem efter någon dag och få njuta av att få se min bebis från start?!
Det e verkligen min dröm just nu!
Kan jag få lite tur kanske?

Min väska e packad och även lillasysters!
Ska bara hitta mina förbaskade foppatofflor!

Idag tog vi en sväng till Ikea!
Köpte en bokhylla och två lådor till Linnéas rum!
Å så lite annat smått å gott!
Så när vi kom hem byggde micke ihop hyllan å jag rensade å tömde hennes gamla byrå som vi satte in i klädkammaren!
Sen har vi busat å ätit kvällsmat!

Tänkte lägga in bilder på min bara mage för att kunna se när magen sjunker!
Men vi upptäckte att den redan sjunkit en del!
Så får se om det blir ngn skillnad de kommande veckorna!


Kommentarer
Postat av: Milo

Vad fint hon har det på sitt rum :) .. Sicken gosig mage , ska bli så spännande att få se innehållet ;)

2013-01-04 @ 07:50:30
Postat av: Linda

Härlig mage du har!=)
När jag ser gravida med mega magar så saknar jag verkligen de..Känslan att bära sitt barn i magen. *njuter*

Aja hoppas hon tittar ut snart.

Kram och lycka till.

2013-01-04 @ 22:59:29
URL: http://NataliesMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0