Trött på detta!

Åh jag orkar snart inte mer!
Får så ont i magen å låren emellanåt!
Bäckenet känns som om det spricker när som helst!
Om jag går längre sträckor får jag som kramp i livmodern och det gör så förbaskat ont!
Sover som en lök å vaknar av smärta flera ggr!
Vilket gör att jag e dödstrött på dagarna å kan somna ståendes om jag tillåtit mig själv!
Mitt humör e på noll å jag kan inte sluta vara irriterad på allt! Inget tålamod!
Tycker så synd om Linnea som får höra på mitt tjat å gnäll hela tiden!
De stunder jag får ångest kramar jag och pussar på henne och berättar hur mycket jag älskar henne, å när hon svarar "älskar dig mamma" så smälter jag, för att sen börja gnälla igen... Suck!

Idag blir det bara en hemmadag!
Micke ska kolla på Hockey (snark) å då tänkte jag passa på att göra kanelbullar!

Ikväll ska vi mysa till med grönsaksdippa!
Kom precis på att vi glömde köpa dippa å gräddfil haha!
Men grönsaker köpte vi :P.
Jaja det får micke köra å köps sen.

Ni e dåliga på att skriva när ni tror lillasyster kommer!
Har BF 30/1 och får väl avslöja att jag har tid för snitt den dagen eftersom jag inte får gå över tiden!

Micke - 30/1 snitt ( 53 lång 3490)
Jag - 30/1 snitt (49 lång 3400g)
Mamma - 16/1
Milo - en vecka innan bf 23/1 (51 lång 3700g)

Gissa på nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon kommer den 28/1 3650g 52 cm :)

2013-01-05 @ 16:15:37
URL: http://sauii.blogspot.com
Postat av: Linda

Hmm...Tror egentligen att du hade gått över 1-2 dagar men eftersom det inte går, så blir det snitt den 30/1 men känns trist o gissa på det när andra gör de..
Så tyvärr måste jag säga den 21/1 eftersom jag skrev det i min blogg, vilket jag tror är Linneas födelsedag eller?

Tror hon är 49 lång och väger 3250.

Kram

2013-01-05 @ 22:11:41
URL: http://NataliesMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0