Sista dagen!

Idag e då sista dagen på Mickes å Linnéas ledighet och allt återgår till det vanliga!
Hatar att Micke jobbar kvällar nu!
Kvällarna blir så dryga!!
Men det e bara denna månaden, i februari ska han jobba dag igen för att sen jobba kväll mars-juli!
Sjukt tråkigt!

Har nyss vaknat av att Linnea stod vid sängkanten å kalla på pappa!
Skönt att hon sover så pass "länge" och inte vaknar vid sex längre!
Kommer bli stressiga morgnar framöver!

Har vaknat av "mensvärk" flera gånger inatt men de har självklart avtagit varje gång!
Kan hon inte bara bestämma sig för att komma ut så jag slipper smärtan å självklart får träffa henne!

Idag ska Micke å "Topper" (kristoffer, min bror) iväg å fiska, så jag å Linnea ska vara hos mina föräldrar undertiden!
Lite läskigt att va själv nu på slutet!
Vill ju inte heller skrämma Linnea med min nervositet!
Skulle vattnet gå så vill jag ju inte "kissa" på golvet som vi tjatar på Linnea att inte göra!

Va kul att fler gissat datum, vikt å längd!

Mamma 16/1
Linda 21/1 (snitt 30/1) 49 lång 3250g
Milo. 23/1 51 lång 3700g
Sara. 28/1 52 lång 3650 lång
Jag. 30/1 (Snitt)
Micke. 30/1 (Snitt)

Vi går väl se om ngn har rätt :)!
Har för mig att Linda gissade rätt med Linnea.. Eller?

Dax att hå upp!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi minns inte om jag gissade rätt med Linnea=) men hoppas inte att jag har rätt denna gången, inte kul att dela födelsedag med sin syster..

Du får gå ut och spela cub, det satte igång mig med Kevin:P

2013-01-09 @ 21:48:30
URL: http://NataliesMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0