Shopping med Linnea

Klockan fyra imorse hörde jag snyftningar från Linnéas rum!
Går in å sätter mig på hennes sängkant, då säger hon att Gubbarna e där!
Hon pratar ofta gubbar i hallen och blir ibland rädd när hon går där!
Jag tror helt klart på det övernaturliga, speciellt att barn kan se det som inte fått "lära" sig att det inte finns spöken!
Brukar själv känna mig iakttagen när jag duschar och när jag e i just hallen!
Det stör mig inte, men det kan va lite obehagligt när man hör konstiga ljud där ifrån!
Men men, jag inbillar väl mig... Eller?

Vid halv tolv dumpa micke av mig å Linnea på Emporia, han skulle ändå till brofästet med min bror å fiska!
I 2 1/2 timme gick vi runt å tittade i affärer! En halvtimme tog det oss att hitta ett fik med mindre kö!
Så vi fika vars en varm macka!
Blev lite shoppat som vanligt,
1 amningströja
1 leksak till vagnen
En Bambi till Linnea samt en hamster i en plastboll..!
En badrumsmatta!

Nu e mina fötter ömma å mina ögon hade inte sagt nej till att stängas en stund!
Men vi ska snart köra iväg å äta!

Trodde kroppen skulle strejka idag, men det e faktiskt inte så farligt!
Lite extra ont i fogarna bara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp bilder på dina amningskläder och var du har köpt dom? Jag sliter och drar i mina kläder när jag ska amma så jag blir tokig! Emelie

2013-01-13 @ 10:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0