Nu jävlar!

Imorse vakna Linnea redan 6.30!
Så vi låg å mös som vanligt fram till lite över åtta å åt då frukost!
Sen lämna micke Linnea på fsk å vi körde till Bilprovningen för besiktning av bilen!
Den rulla fint igenom!

Efter körde vi till Nova å gick en snabb runda!
På den rundan blev det:
1 par byxor till Linnea
1 par strumpbyxor till Lillasyster
2 amningslinnen till mig (döööh)
1 tzutzu pet (?) hamster till Linnéas födelsedag
Bamsesängkläder till Linnéas födelsedag
En klocka
Ett par fodrade Foppatofflor till mig!

Sen försvann det en hundralapp på Coop med!
När vi sen kom hem så fika vi och sov en stund!
Sen har jag putsat fönster å fönsterkarmar, satt upp en hylla och städat i köket!
Nu sitter jag ner efter många timmar på fötterna (det känns i de) och har fredagsmys med min lilla älskling!
Har tryckt i mig en hel ananas!
Det gör lite ont i munnen nu!
Ska aldrig mer prova det!

Micke slutar åtta å först då ska vi äta!
Linnea har redan ätit!
Känner för att äta ensam med mannen idag å kanske kolla på en film!
Snart har vi fullt upp så vi får passa på att njuta av lugnet å varandra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0