Nu e du välkommen!

Nu får lillasyster komma när hon vill!
Målet va att nå 1 januari för att hon ska slippa vara sist med allt!
Så nu börjar jag med stark mat, tunga kassar och massa trappor ;)!
Hon ska komma ut den naturliga vägen! Så e det bara!

Igår (nyårsafton) var vi hemma hos mina föräldrar!
Mamma stod för maten å jag efterrätten!
Till förrätt blev det tunnbrödsrulle med örtsmör å kalkon!
Till huvudrätt blev det rostbiff, hasselbackspotatis, sallad å sås!
Till efterrätt blev det cheesecake toppad med kiwi och riven choklad!
Har aldrig gjort cheesecake innan men den blev väldigt bra!

Vi spelade även Bingolotto och jag vann igen! Denna gången 2 Sverigelotter!
Vann ju 100kr på julafton!

Idag har jag sovit å vilat sen vi kom hem (sov hos mina föräldrar)!
Micke har städat å sorterat! Fattar inte hur han orkar!?

Imorgon ska mamma följa med på ultraljud, flöde och bm-besök!
Linnea å Micke ska till tandläkaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0