Nehepp

Få ligger man åter i denna soffan å e besviken!
Sjukt jobbigt att jag inte kan få ha lite tur med att hon kommer snart!
Hon vill verkligen plåga sin mor in i det sista!
Suck!

Idag vakna Linnea klockan FEM!
Jag har sovit som en kratta hela natten å va konstigt nog pigg nät hon kom in till oss!
Va astrött hela dagen igår, tom somna på soffan vid 20.
Men när jag gick in å la mig i sängen blev jag pigg!
Efter en stund får jag ett astma-anfall å hostar mig till luft och fick såklart inhalera bricanyl som gjorde mig ännu piggare!
Så vid halv ett kolla jag på klockan sista gången, sen vakna jag 100ggr efter det!

Nu e jag trött, irriterad och har ont i halsen!
Vilken rolig dag detta kommer bli!!

Det enda positiva e att jag går in i vecka 39 och endast har 13 dagar till snitt!


Kommentarer
Postat av: Milo

Det suger när man närmar sig bf , man vill så gärna att dom ska komma tidigare än bestämt :( .. Både Miranda och Keane kom ju på övertid så jag var inställd på att det skulle bli samma sak nu med leon också men han kom iaf 2 dagar innan bf , alltid nått haha :-) ..

2013-01-17 @ 10:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0