Mvc

Sitter här å glor mellan besöken!
Precis varit på ul!
Samma tråkiga bm som gjorde ul'et igen!
Hon e så svår att förstå och undersöker snabbt på knappt 10 minuter!
Iaf så ser det bra ut!
Hon gjorde mig lite orolig när hon fråga på ett oroligt sätt hur längesen det var som jag gjorde ul sist!
Det första jag säger e; VADÅ E HON SÅ STOR??
Men vet inte vad hon ville ha sagt det med, det visade iaf sig att lillasyster väger 3427 g nu!
OM man ska tro på deras uträkning....

Nu väntar jag på att gå komma in på flödesmätningen å sen halv fyra ska jag in till bm!
Ska fråga om hon kan göra en hinnsvepning så jag kanske får en chans att föda vaginalt!

Btw så släppte lite av slemproppen imorse :)!
Å efter det har jag småont långt ner i magen hela tiden!
Känner mig konstig i kroppen!
Men som sagt, med min tur så e det säkert linneas förkylning som hoppat på mig!

Samtidigt som jag Vill att lillasyster ska komma NU så vill jag att hon väntar tills iaf fredagskväll med att sätts igång värkarna!
Kommer känna mig hemsk om jag inte kommer iväg på begravningen!

Uppdaterat mer sen när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0