Middagsgäster

Ikväll fick vi mina föräldrar på besök!
Jag gjorde lax med Philadelphiatäcke å potatis å sallad!
Har aldrig gillat lax, men mums vad gott det var!
Kommer göra det fler gånger, Linnea tyckte också om det och eftersom vi kommer ha många ensamma middagar utan micke så får vi ta tillfället i akt ;)!
Till kaffet åt vi vars en semla!

Sen va det massa bus!

Nu sover sessan å jag ska strax hoppa in i duschen!
Duschar bara på kvällarna nu, ifall förlossningen skulle sätta igång så vill jag va nyduschad! Hinner inte duscha innan vi åker till sjukhuset eftersom jag måste in så snabbt som möjligt och bli kopplad till antibiotikadropp!

Känns att jag rört på mig ovanligt mycket idag!
Har massa sammandragningar som känns och en sjuk smärta i bäckenet!
Fötterna känns svullna och fingrarna ser ut som korvar!

Mycket som händer denna månaden!
Känns som om jag inte hinner vila så mycket!

15/1 - bm,ul, flöde
21/1 - Linnea fyller år
23/1 - läkarbesök och flöde
25/1 - Begravning av farmor :(
28/1 - inskrivning inför snitt
30/1 - Snitt
Å så e det träffar med vänner, presentshopping, storhandling, bakning å säkert mer!
Min stackars tunga kropp!

Tycker hon kan komma nu så jag inte missar begravningen!
Den vill jag inte missa!
Vill ju ta farväl av min lilla farmor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0