Meeeen

Ingen bebis än :(!

Längtar tills jag kan skriva att hon e kommen!
Men det lär väl inte hända förrän den 30de!

Hade molande värk hela dagen igår, några kraftiga "värkar" på kvällen som gick över.. Såklart!

När vi va på Ica å jag skulle ta bullar på lägsta hyllan så böjde jag mig framåt å jag fick så in i helvete ont i magen å det tryckte ner precis som om hon sjönk ännu längre ner.. Aj säger jag bara!
Har haft mensvärk sen dess, men det lär väl gå över lagom tills jag somnat!
Hon får ju inte titta ut imorgon.. Det e ju Linnéas dag och jag vill helst inte att de ska dela födelsedag!
Men det skulle inte förvåna mig om hon gör det!!

Vi va iaf på jakt efter en ny overall till Linnea!
Blev en på outleten på Stora Berntorp!
Kostade egentligen 400 men med alla rabatter så betala vi bara 100kr för den!
Billig å bra, den kommer ju ändå bara användas dessa sista kalla månader å då köper jag hellre en billig än en för upp mot 1000lappen!
Blev även ett par små tossor till Lillasyster å en tilläggsskiva till mitt Sims :)! Så nu kan min blivande artist resa lite med :P.

Vi var hos mina föräldrar å fika en sväng med!

Nu ska vi snart äta middag och senare ikväll ska vi packa in Linnéas paket å blåsa upp ballonger!
Skulle egentligen gjort en tårta, men jag känner inte för det så köpte en liten en som vi får äta imorgon!
Ska iaf baka kärleksmums igen!
Vi åt upp alla rätt snabbt sist :P.

För att röra på mig så har jag städat Kylen, torkat av å tvättat lådor!
Funderar på vad jag ska göra mer för att hålla igång!

Min bm räknade från början ut att jag skulle ha BF imorgon 21/1 å min egen uträkning e 24/1!
Vi har än så länge passerat 1 gissning;
Mamma 16/1

Vi får se hur många till det kommer passera innan hon vill se dagens ljus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0