Kramp

Har självklart fått kramp i höger vaden!
Alltid höger!
Men bm sa att eftersom min moderkaka sitter på höger bakvägg så e det vanligt att man får kramp på samma sida!
Så en härlig benmassage hade inte varit fel nu! Synd mannen jobbar, annars hade han fått massera!

Har nog inte haft några känningar på att ngt skulle va på g idag! Tack å lov!
Inte ens så många sammandragningar!
Men när jag väl fått så har jag knappt kunnat andas!
Hon gör rätt i att vila nu tills imorgon kväll, sen e det bara att kämpa sig ut..

Emma å Ebba har som sagt varit här nu ikväll!
Det skiljer ett år mellan Linnea å Ebba å det märks tydligt! Om inte annat så på talet!
Ebba pratar så rent å fint medan Linnea kommer med sina uttal som oftast bara jag förstår :P!
Men huvudsaken e att hon försöker!

Nu ska jag slappa å kanske äta lite kalla ostbågar innan jag intar bingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0