Jävla läkare

Blev så jäkla besviken igår när jag fick veta att de inte vill snitta mig förrän på fredag!
Läkaren som bokat tiden till mig måste varit helt ute å cykla då de inte snittar disbetespatienter så sent på dagen!
Självklart förstår jag att jag inte kan va fastande från kl 00 till sent på eftermiddagen, men jag va så inställd på att få min bebis den 30de!
Nu får vi en februaribebis istället!
Får se det från det positiva att hon har större chans att komma ut den naturliga vägen!

Fick pratat med läkare, bm och narkosläkare!
Men inget nytt direkt, e påläst å minns ju har det gick till sist, fast denna gång kommer det gå i normal takt!
Vi ska va där kl 7 och då ska kateter och infarter sättas, jag ska rakas (haha) och få på mig en rock, sen runt 8 ska jag rullas iväg!
Men med min tur så blir väl allt sent för ngt ska komma ivägen!
Skulle valt igångsättning...!

Idag ska vi åka till Ikea å gå massa å hoppas på att det hjälper!
Dock har våra barnpassningsplaner ändrats så Mickes pappa får ta Linnea om det sätter igång idag/inatt!
Min pappa jobbar och Mickes mamma kunde inte!
Men det går nog bra ändå!

Igår va jag så bölig å kände mig ledsen emellanåt!
Men antar att det va för det tråkiga beskedet!
Magen har varit ut balans ett par dagar och slemproppen har släppt i omgångar!
Kom igen nu! Ge mig lite tur någon gång!


Igår damp kallelsen för Linnéas operation ner i brevlådan!
Den 14/2 ska hon på inskrivning och träffa läkare och narkosläkare och den 18/2 ska hon opereras!
Får ont i magen när jag tänker på att mitt barn ska sövas och sen lida med halsont!
Jag kan inte följa med på op-dagen för jag måste ju va hemma med lillasyster! Dumt att ha henne med sig å sånger bara en förälder vara med vid nedsövning och uppvak!
Så jag får väl lämna över förtroendet till Micke, fast jag vet att jag hade gjort allt bättre ;)!
Men den dagen passar jag å lillasyster på att köpa hem massa glass i olika smaker och god dricka som Linnea får leva på i 1 1/2 - 2 veckor!
Micke måste ta vab för jag vet inte om jag e redo för att va själv med 2 barn hela dagar så pass tidigt!
Har Linnea då jätteont och lillasyster inte en nöjd bebis så kan det bli farligt för mitt psyke!
Annars får jag fråga mamma om hon kan ta vab någon dag ;)!

Å i nått inlägg hade jag skrivit om bukspottkörtelcancer, men menade sköldkörtelcancer!
Mon bukspottkörtel e ju lite ur funktion så cancer där hade varit intressant..

Nä dax att snart dra sig ut till soffan å kolla på DHW!
Förmiddagsnöje nr1!
Snart e sista säsongen slut å mins förmiddagar kommer bli usla å tråkiga igen.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kommer gå super bra ska du se.
Förstår dock att du är nervös inför allt.
Hoppas lillan kan komma snart så man får se hur hon ser ut. *hihi* :) Önskar er all lycka.
Kul att du uppdaterar så mycket som du gör. KRAM

2013-01-29 @ 16:45:54
URL: http://Sweetsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0