Ikea

Har nu ätit mackor med skinka å rödbetssallad!
Det fick bli vår middag idag då jag inte plockat ut ngt ur frysen!

Blev lite shoppat på Ikea!
En lampa, en stol till Linnea, en liten hylla, 4 lakan, ljus, ljusfat, 4 lådor & bestick till Linnea!

Vi körde dit mest för att jag vill komma ut nu innan lillasyster kommer, för sen kommer man knappt vilja gå till Ica!
E så rädda för rs-viruset!

Nu har jag iaf monterat å skruvat upp allt utom lådorna, men det tar jag sen när Lilli somnat så jag kan rensa de gamla lådorna å kasta allt skit som ligger i de!

Har varit på bättre humör idag!
Inte lika lättirriterad å gråtfärdig som de andra dagarna!
Har verkligen haft häftigt humör denna grav. Speciellt nu på slutet!
Hoppas jag inte gett Lilli några men för livet, så hon tycker jag e en häxa.. Hon har snart sin mamma tillbaks!

Snart tid att göra Linnea i ordning inför sängen!
Dagarna går fort å jag får knappt träffa henne mer än ett par timmar!
Känns hemskt att lämna henne på dagis fast jag e hemma!
Men hon e, som de som känner henne vet, rätt överenergisk å har myror i brallan!

Just nu sitter hon å sjunger "hoppi mallipa" vilket e Gangnam style!
Ja ni förstår att öronen måste tömmas så hon hör ordentligt :P

Kommer bilder på mina inköp lite senare!

Håll tummarna!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gumman du ska inte ha dåligt samvete för de.
Alla barn behöver gå på dagis och rastas.
Dom tycker oftast att dagiset är ganska kul dessutom. Samt att du är hög gravid. Så du behöver vila nu innan barn nr 2 kommer. Hehe
Så ha inte dåligt samvete för de. KRAMAR

2013-01-29 @ 18:52:08
URL: http://Sweetsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0