Gubben i rummet

Kvart i ett fick jag jaga ut gubbarna från Linnéas rum!
Var lagom roande att gå upp för att sitta på hennes sängkant!
Som tur var så kom micke hem efter en halvtimme så jag kunde gå å lägga mig!

Vakna någon timme senare med en napp mellan bopparna och såg att jag hade en Linnea bredvid mig!
Det e mysigt när hon sover mellan oss!
Det gick inte alls för ett år sen, hon låg inte still och skulle bara leka, men nu somnar hon snabbt å ligger stilla!

Kul att det kom mer snö.....
Jag som absolut inte önska mer snö förrän februari, måste ju ha hit mamma och Linneapassning snabbt om det sätter igång!

Dax för frukost, idag ska vi ha sällskap med Mickes syster å Hampus till dagis!
Hampus har börjat på Linnéas gamla avdelning :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0