Grått å tråkigt!

Halv åtta vakna Linnea, men vi låg å mös till ca 9.30!
Härligt att bara ligga å halvsova några timmar till på morgonen!
Får njuta så länge det varar!
Lillasyster kanske bara skriker å man måste gå runt med henne!
Blir galen om hon får kolik!
Har man då en envis gränstestarLinnea och ensam hela kvällarna så lär det ta kol på mig!
Men den som gett sig i i "leken"...

Som vanligt starta vi med att städa å plocka undan idag!
Tvättar kläder å sängkläder!
Måste köpa lite tantatrosor inför förlossning/snittet så jag får plats med megabindorna i de!
Om jag blöder så mycket som sist lär inte mina vanliga trosor passa!
Å blir det snitt måste jag ha trosor som går över snittet, även om nättrosorna va väldigt praktiska så vill jag nog inte gå runt med det :P.

Ska baka massor nu de sista veckorna så vi har hemma!

Har slutat med mina blodförtunnande piller nu!
E så nervös för att blodet ska tjockna för mycket å ge infarkter i moderkakan igen!
Kommer säga det på tisdag till bm å be om flödesmätning en gång i veckan!

Nä nu tvättar Linnea rumpan på dockan så här e vatten överallt ......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0