God morgon!

Ingen bebis än!
Så nu kan jag nästan va lugn!
Om 4 timmar börjar begravningen..
Hade jättesvårt för att somna igår å tänkte bara på min farmor!
Kan inte förstå att jag aldrig mer kommer få se henne!
Kommer aldrig få höra hennes historier om när hon va ung å när hennes barn va små!
Satt alltid å lyssna å tyckte om att höra om hur det va på den tiden!
Hon stod på scen många ggr å sjöng och skrev även några låtar!
Hon va duktig på att måla och målade en tavla av min kusin bla!
Det kommer bli en sorglig å jobbig begravning :(!

Linnea har varit hemma hela veckan å vi hade tänkt lämna henne idag, då micke också skulle följa med mig!
Men hon har hostat i natt å e lite rostig i rören, så likabra att hon stannar hemma med Micke!

Tid att ta fram kläder å snart börja göra mig iordning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0