Dan före dan!

Självklart vakna jag upp å mådde skit idag!
Gör det fortfarande!
Ont i halsen, näsan rinner och känner mig lite småfebrig!
Fick ett rejält migränanfall igår, för första gången i mitt liv!
Har hört att man kan få migrän under graviditeten men jag hoppas innerligt att det försvinner sen!
Det började med konstigt flimmer för ögonen, i form sv en halv stjärna!
Sen kände jag att huvudvärken kom smygandes!
Flimret försvann en stund men kom tillbaks Å huvudet gjorde fruktansvärt ont!
Fick släcka alla lampor å lägga mig å vila!
Så jag vet inte om dagens mående kanske beror på det eller om jag kanske e så nervös!

Linnea har varit sjukt trotsig å jobbig idag!
Ville bara gömma mig under sängen ett tag!
Nu e vi hos mina föräldrar där hon ska sova till lördag!
Jag kommer behöva rätt mkt hjälp imorgon för jag kommer ha så jäääävla ont, så micke får stanna hela dagen!

Tänk, om mindre än 1 dygn e jag 2barnsmamma :)!

Ikväll ska jag duscha med sån operationstvål och en gång till imorgonbitti, ska renbädda sängen och sen försöka sova!
Lycka till!
Kommer garanterat vara svårt att somna ikväll ;)!

Får se om jag hinner uppdatera innan op imorgon!

Wish me luck :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det kommer gå super bra gumman :)
Önskar er all lycka <3 KRAM

2013-01-31 @ 20:18:27
URL: http://Sweetsanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Lycka till i morgon.

2013-01-31 @ 20:44:34
Postat av: Anonym

Migrän är inget roligt. Oftast är man rent öm i hjärnan dagen efter. Det som hjälper mig är mörker, svalka och sömn. Hoppas att du inte får mer av den varan. Annars finns det en tablett som heter Eeze på Apoteket. Receptfri. Ta den vid första känningen. Lycka till i morgon!!

2013-01-31 @ 21:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0