Bm 36+5

Var som sagt hos bm idag!
Gjorde ctg, tog blodtryck, lämna kisseprov och fick en oväntad flödesmätning!

Ctg'n va bra å visa 145 i hjärtslag!
Blodtrycket låg på 120/70!
Ingen äggvita i urinen och flödesmätningen va normal!
Hon ligger som hon ska och e fortfarande ruckbar!
Självklart fick jag inga sammandragningar under ctg'n!
Ville veta hur högt mätningen stigit vid en sammandragning eftersom de känns i både lår, mage och rygg!

Nu har jag bara 2 besök kvar där jag ska göra 2 flöde och ett ul!
Å så träffa min bm och läkare!
Helt sjukt!
Sen den 28/1 ska vi på inskrivningssamtal inför snittet!
Tänk, om MAX 22 dagar kommer vi få se vår bebis!

Nu ska jag vila en stund, sover så dåligt på nätterna så jag e astrött hela dagarna!

Alla saker väntar på dig Lillasyster, kom nu, snäääääälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0