BF

Dagen då hon ska komma e här!
Men det kommer hon såklart inte göra!
Enligt mina beräkningar, 6 dagar över tiden. Enligt bm 9 dagar över tiden!

Tycker mig haft mindre sammandragningar de senaste dagarna!
När de väl kommit så har de varit starka men inte alls många!
Kul att kroppen tar bort det som e spännande!
Min kropp e inte gjord för att skaffa barn!
Bara för att göra mig besviken å trött på allt!

Idag ska vi städa bilen och sätta i babyskyddet!
Hade velat åka en runda till H&M och köpa en söt liten kofta till lillasyster som jag såg härom dagen!
Men fanns bara i strl 50,56 & 68, å jag ville självklart ha den enda strl som inte fanns, 62!
Ja vi får se, kanske ska ta det lugnt istället för sen blir det inte lugnt förrän om ca 30 år..

Imorgon ska vi lämna Linnea hos mina föräldrar där hon ska sova medan vi e på sjukhuset!
Så tråkigt att jag inte får föda naturligt :( å så tråkigt att min mamma inte kan va med på sin dotters förlossning :(!
Envisa unge!

Linnea väckte mig kl 7 så nu sitter vi i soffan å myser till Bolibompa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0